Z jajami czy bez. Bylo: Technik instalacji budowlanych

Tematy niekoniecznie związane z Wyspami Kanaryjskimi, rozmowy o wszystkim i o niczym
Awatar użytkownika
Dzidek
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 488
Rejestracja: wt, 23 lis 2010, 09:34
Lokalizacja: Polska

Z jajami czy bez. Bylo: Technik instalacji budowlanych

Post autor: Dzidek » pn, 22 cze 2015, 21:07

Witam
Japi pisze:To nie taki znowu poroniony pomysł! Jedyny szkopuł w tym że ja jestem jedynie technikiem a nie kapitalistą ( biznesmennem), prawa kirchofa czy pascala nie są mi obce ale gdy dochodzi do papierologi stosowanej to jedynie karabin mi pozostaje! Dowodziłem w swym magicznym życiu 18 ludzmi przez 27 miesięcy i było ok bo jeden zajmował się kwitologią. Jesli jest ktoś kto pomoże nam lub wspólnie będzie chciał brać udział w takim przedsięwzięciu to zajefajniw. Wielu moich kolegów z obecbej firmy chętnie by się przeniosło. Wszystcy mamy wiele szkoleń bezpieczeństwa, ppoż , przciwprzepięciowe, klimaanlage i wentylacje. Wszystcy perfekt niemiecki (bo to niemcy z Hessji) i wszystcy pracujemy w wielkim holdingu Wisag. Teoretycznie nadzorujemy instalacje we wszystkich znaczących wieżowcach i bankach oraz hotelach we Frankfurcie nad Menem.

Reasumując, posiadamy udokumętowaną wiedzę, właściwe zertyficaty, narzędzia/maszyny, srodki transportu i finansowe by by podjąć wyzwanie, nawet dezateracji!
Nie odbierz mnie zle ale pomimo wszystkich papierów...brak wam jednego ,podstawowego papieru na posiadanie tzw jaj,wystawianego przez wyższą lekko śmieszną szkołę życia.
Odbierz to z humorem i bez obrazy,skoro jest jak piszesz to sprawdzcie czy dacie rade,jeśli boicie się utraty pracy i 1 way ticket to tylko wczasy i na miejscu coś podziałać,sprawdzić.Zmiany w życiu są dobre dla każdego tylko nie każdy ma odwagę zaryzykować i dlatego tylu nieszczęśliwców na tym świecie.
Pozdrawiam i powodzenia.
Widzisz? Nie widzę...Aaaaaa widzisz

Japi
Początkujący
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: śr, 17 cze 2015, 18:24