przedstawiam się, jestem rafael
: pn, 3 cze 2019, 08:09
Nieco zmartwiony datami ostatnich wpisów ruszam na podbój forum
Kilka słów o mnie:
50-latek w dobrym stanie technicznym, przebieg średni, serwisowany, doinwestowany, bez wad ukrytych
A teraz poważnie. Mam za sobą zarówno działalność w PL, pracę dla korpo jako konsultant.
Pobyt w Skandynawii wiele mnie nauczył, przynajmniej że klimat tropikalny jest bardziej dla mnie niż ciemności i lody koła podbiegunowego.
Okoliczności życiowe sprawiły że zająłem się szeroko rozumianym rozwojem osobistym w sensie także sportowym i zainteresowań.
Chcę przybyć na GC w czerwcu na pierwszy ogląd, na stałe we wrześniu.
Mam dość szerokie spektrum możliwości zawodowych i hobbystycznych a zatem po kolei.
1.Chcę sprowadzić na GC samolot ultralekki, możliwości + 1 pasażer oraz łącznie do 120kg z bagażem.
Polatam dla siebie i mogę polatać z rodakami na zakupy, z wyspy do wyspy, z turystami w celach zapoznawczo-widokowych.
Mile widziane wskazówki, jeżeli ktoś ma informacje o lotnickach amatorskich, lądowaniu na łące lub plaży,
możliwości eksploatacji "statku powietrznego" ultralekkiego na znakach czeskich OK lub polskich SP.
Nie zawsze są one honorowane w różnych krajach. Nie mówimy o licencji lotniczej PPL(A) tylko tzw. świadectwie kwalifikacji.
Pytanie brzmi: czy ktoś ma info jak załatwić rejestrację samolotu ultralekkiego na znaki hiszpańskie, czy zrobię to na GC czy
w jakimś większym centrum administracyjnym? Czy muszę to czynić w ogóle?
Czy praca w takim charakterze jest legalna na GC jakich wymaga zezwoleń?
2.Mam uprawnienia rekreacji ruchowej w zakresie JOGA (lecznicza, relaksacyjna etc, etc.) Już napisałem do kilkudziesięciu hoteli.
Mogę też umawiać się prywatnie z kimś w hotelu. Polak potrafi. Jakieś wskazówki?
3.Mogę pomóc w zakresie łączności. Jako krótkofalowiec wiem, że istnieją proste i legalne możliwości wykorzystania radia do łączności
na dystansach nawet wielu kilometrów pomiędzy domami pojazdami etc. Im wyżej tym lepiej. Między wyspami, głosowo, bez telefonu komórkowego i internetu, przy niewielkiej mocy i małym użyciu energii.
4.Jestem też ratownikiem WOPR i płetwonurkiem i z tego tytułu jestem zainteresowany wszystkim związanym z wodą.
Swoją drogą, można tam łowić ryby czyli powędkować i z kuszą?
Potrafię coś powiedzieć po angielsku, niemiecku, rosyjsku. Ten niemiecki może się przydać widziałem.
Na teraz kończę i pozdrawiam, rafael
Kilka słów o mnie:
50-latek w dobrym stanie technicznym, przebieg średni, serwisowany, doinwestowany, bez wad ukrytych
A teraz poważnie. Mam za sobą zarówno działalność w PL, pracę dla korpo jako konsultant.
Pobyt w Skandynawii wiele mnie nauczył, przynajmniej że klimat tropikalny jest bardziej dla mnie niż ciemności i lody koła podbiegunowego.
Okoliczności życiowe sprawiły że zająłem się szeroko rozumianym rozwojem osobistym w sensie także sportowym i zainteresowań.
Chcę przybyć na GC w czerwcu na pierwszy ogląd, na stałe we wrześniu.
Mam dość szerokie spektrum możliwości zawodowych i hobbystycznych a zatem po kolei.
1.Chcę sprowadzić na GC samolot ultralekki, możliwości + 1 pasażer oraz łącznie do 120kg z bagażem.
Polatam dla siebie i mogę polatać z rodakami na zakupy, z wyspy do wyspy, z turystami w celach zapoznawczo-widokowych.
Mile widziane wskazówki, jeżeli ktoś ma informacje o lotnickach amatorskich, lądowaniu na łące lub plaży,
możliwości eksploatacji "statku powietrznego" ultralekkiego na znakach czeskich OK lub polskich SP.
Nie zawsze są one honorowane w różnych krajach. Nie mówimy o licencji lotniczej PPL(A) tylko tzw. świadectwie kwalifikacji.
Pytanie brzmi: czy ktoś ma info jak załatwić rejestrację samolotu ultralekkiego na znaki hiszpańskie, czy zrobię to na GC czy
w jakimś większym centrum administracyjnym? Czy muszę to czynić w ogóle?
Czy praca w takim charakterze jest legalna na GC jakich wymaga zezwoleń?
2.Mam uprawnienia rekreacji ruchowej w zakresie JOGA (lecznicza, relaksacyjna etc, etc.) Już napisałem do kilkudziesięciu hoteli.
Mogę też umawiać się prywatnie z kimś w hotelu. Polak potrafi. Jakieś wskazówki?
3.Mogę pomóc w zakresie łączności. Jako krótkofalowiec wiem, że istnieją proste i legalne możliwości wykorzystania radia do łączności
na dystansach nawet wielu kilometrów pomiędzy domami pojazdami etc. Im wyżej tym lepiej. Między wyspami, głosowo, bez telefonu komórkowego i internetu, przy niewielkiej mocy i małym użyciu energii.
4.Jestem też ratownikiem WOPR i płetwonurkiem i z tego tytułu jestem zainteresowany wszystkim związanym z wodą.
Swoją drogą, można tam łowić ryby czyli powędkować i z kuszą?
Potrafię coś powiedzieć po angielsku, niemiecku, rosyjsku. Ten niemiecki może się przydać widziałem.
Na teraz kończę i pozdrawiam, rafael