Proszę o radę mieszkańców Teneryfy :)

Wszystkie tematy związane z życiem na Kanarach
mateo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob, 24 paź 2009, 17:55
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Proszę o radę mieszkańców Teneryfy :)

Post autor: mateo » sob, 24 paź 2009, 18:05

Witam wszystkich :) chciałem się dowiedzieć kilka rzeczy dotyczących życia na wyspie. Jestem obecnie studentem ekonomii ze Szczecina. Byłem już na wyspie raz ale w charakterze gościa na święta bożego narodzenia i zafascynowała mnie wyspa i ludzie :) do dziś nie mogę się zachwycić Loro Parkue :) Jeśli chodzi o języki to nie ma problemu bo znam bardzo dobrze angielski i dosyć dobrze niemiecki a obecnie uczę sie hiszpańskiego :) chciałbym po prostu wiedzieć co radzicie czy mam czego szukać na wyspie :) bedę w tym roku na fuertaventurze także na święta bożego narodzenia to popatrzę na wyspę z innego punktu widzenia :) aha i jeszcze jedno czy łatwo by mi było znaleść prace albo w hotelarstwie czy coś powiązanego z ekonomią . W tym roku będę miał certyfikat animatora hotelowego co myślę może pomóc. Czekam na Wasze rady i odpowiedzi na moje pytania :) Pozdrawiam wszystkich :) i trzymajcie się ciepło w tych ciepłych klimatach :)
Mateusz

paul2010jordan
Początkujący
Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: wt, 3 sie 2010, 09:55
Lokalizacja: Irlandia/Newbridge/Gdynia

Re: Proszę o radę mieszkańców Teneryfy :)

Post autor: paul2010jordan » ndz, 26 wrz 2010, 19:02

:oops: :oops: :oops: :oops: niestety jak widac polonia nasza jest przez male:p:pisana , minol rok od dnia w korym rodak zadal pytania a tu nic jakby nikt na Teneryfie nie mieszkal. BRAWO polonio :oops: :oops: :oops: Pozdrawiam Cie kolego mam nadzieje ze juz zyjesz i mieszkasz na wyspach no....chyba ze nie byles dostatecznie odwazny.

Awatar użytkownika
kuba
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 121
Rejestracja: śr, 20 gru 2006, 21:48

Re: Proszę o radę mieszkańców Teneryfy :)

Post autor: kuba » ndz, 26 wrz 2010, 22:20