Znaleziono 161 wyników

autor: STYRO
wt, 5 maja 2009, 16:30
Forum: Forum ogólne
Temat: Zakup działki i budowa domu na Canarach
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8834

Kupno dzialki i zalatwienie papierow na budowe to mordega - nikt tutaj tak nie robi. Kupuje sie gotowe domy - albo nowe - do zamieszkania (jakosc budownictwa tu to tragedia) albo jakis stary do remontu i do tej drugiej opcji Cie zachecam bo wtedy sobie go zrobisz tak jak bedziesz chcial, bez wilgosc...
autor: STYRO
wt, 14 kwie 2009, 22:38
Forum: Teneryfa
Temat: pytanie o pogode
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1618

da radę
autor: STYRO
pn, 13 kwie 2009, 20:09
Forum: Teneryfa
Temat: pytanie o pogode
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1618

dla nas za zimno, a turysci sie plywaja...
autor: STYRO
pt, 10 kwie 2009, 07:36
Forum: Praca na wyspach
Temat: masazysta -praca na wyspach
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2040

Mialem znajoma Polke, ktora pracowala jako masazystka w jednym z hoteli - poczatkowo nie narzekala, przyszedl kryzys, bywalo ze przez caly dzien nie miala ani jednego masazu no i kilka miesiecy temu wrocila do Polski. W sumie jesli mozesz to przeczekaj rok-dwa - taka moja rada.
autor: STYRO
pt, 10 kwie 2009, 07:34
Forum: Forum ogólne
Temat: Faceci na wyspach...
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5432

oj dobry temat hahaha Zreszta tutaj i tak nie jest tak zle pod tym wzgledem jak na Peninsuli. Atachani nie raz Ci sie zdarzy, ze poznasz czarujacego faceta i bedzie mily i fajny, bo bedzie chcial Cie "ukluc", nie raz zdarzy sie, ze jak bedziesz trudna i twarda to przestaniesz dla niego istniec, a ja...
autor: STYRO
pn, 6 kwie 2009, 22:44
Forum: Teneryfa
Temat: Czy recesja Was dotyka?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3735

To konkretne osiedle polozone jest w Torrejón de Ardoz pod Madrytem. Na Teneryfie nie ma tak duzych osiedli no i jest inny typ budownictwa niestety...
autor: STYRO
pt, 3 kwie 2009, 15:20
Forum: Forum ogólne
Temat: Europejska tarjeta sanitaria.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1653

Wielkie dzieki zastawnik - tego potrzebowalem.
autor: STYRO
czw, 2 kwie 2009, 15:42
Forum: Forum ogólne
Temat: Europejska tarjeta sanitaria.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1653

Europejska tarjeta sanitaria.

Ktos wie gdzie zalatwic europejska tarjete seguridad social, za ile i jak dlugo to trwa?
autor: STYRO
pt, 27 mar 2009, 19:10
Forum: Forum ogólne
Temat: Konsulat Słowacki...
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1582

Jest konsul honorowy w Las Palmas.
autor: STYRO
pt, 27 mar 2009, 18:49
Forum: Teneryfa
Temat: Mam prad!
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1340

Mniejsze stacje radiowe nie dzialaly, niektore komorki nie dzialaly, tramwaje nie dzialaly, semafory nie dzialaly - paraliz kompletny...
autor: STYRO
pt, 27 mar 2009, 18:25
Forum: Teneryfa
Temat: zubrowka!
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3320

Patmos nie przesadzaj - ja juz nie wiem z czego bardziej Twoje miasto slynie - z Zubrowki czy z Kononowicza hahaha...
autor: STYRO
pt, 27 mar 2009, 07:19
Forum: Teneryfa
Temat: Transport z lotniska Teneryfa SUD do Mariny w Santa Cruz.
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3235

Eeee tam - oficjalna nazwa to Tenerife Reina Sofia lub Tenerife Sur. Jak mamy sie przekomarzac na linki to moge podac oficjalna www portu ;).

Cmoooki.

STYRO

P.S. Zauwazylem, ze chyba sie robie zgryzliwy na starosc ;).
autor: STYRO
czw, 26 mar 2009, 19:04
Forum: Teneryfa
Temat: Transport z lotniska Teneryfa SUD do Mariny w Santa Cruz.
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3235

Nie ma czegos takiego jak lotnisko SUD. A temperatura rozna - raz 17 a raz 27.
autor: STYRO
czw, 26 mar 2009, 19:02
Forum: Teneryfa
Temat: Mam prad!
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1340

Mam prad!

Po wielu godzinach oczekiwania w koncu mam prad! W Puerto wlaczyli dopiero teraz jako ostatnie miejsce na wyspie chyba. Swoja droga czy to nie Trzeci Swiat? Maly piorunek i milion prawie ludzi bez pradu....
autor: STYRO
wt, 17 mar 2009, 04:22
Forum: Teneryfa
Temat: Pogoda na Teneryfie marzec
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5553

calima, bezchmurnie, 27C.